به گزارش “ورزش سه”، پس از دربی صد و چهارم حامد کاویانپور بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، استیل‌ آذین و تیم ملی ایران شب گذشته مهمان ویژه برنامه شهرآورد سرخابی‌های پایتخت در آنتن بود و این چهره باتجربه سرخ‌ها که خاطرات جذاب زیادی از دوران بازیگری‌اش دارد، درباره یک خاطره قدیمی از پژمان جمشیدی و کریم […]

به گزارش “ورزش سه”، پس از دربی صد و چهارم حامد کاویانپور بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، استیل‌ آذین و تیم ملی ایران شب گذشته مهمان ویژه برنامه شهرآورد سرخابی‌های پایتخت در آنتن بود و این چهره باتجربه سرخ‌ها که خاطرات جذاب زیادی از دوران بازیگری‌اش دارد، درباره یک خاطره قدیمی از پژمان جمشیدی و کریم باقری در دوران حضور علی پروین صحبت کرد.

پیش از این پژمان جمشیدی در برنامه‌های تلویزیونی به این خاطره اشاره کرده بود که علی پروین سرمربی باتجربه پرسپولیس بارها و بارها بین حامد کاویانپور و کریم باقری با توجه به سابقه و پیشینه این دو بازیکن، نگرش متفاوتی داشته که این روایتی مشهور و بانمک از این آن ماجرا در رختکن پرسپولیس است.

اما این بار حامد کاویان‌پور راوی ماجرا می‌شود: با توجه به همچین عقبه‌ای که بین یک بازیکن و مربی هست، این کلیشه تکرار شد و با آقای ناصر ابراهیمی خواهش می‌کنم صحبت کنید و از او بپرسید که پوزیشن کاویان‌پور در تخته وایت برد چه بود! آقا ابراهیمی برای یک هافبک دفاعی که حامد کاویان‌پور بود، عمق خط دفاع حریف را خط قرمز می‌کشید، شمال شرق، شمال غرب و در عقب هم خدا را شاهد می‌گیرم که می‌گفت از سینه آقای پیروانی فاصله نگیر. به جنوب شرقی و غربی هم می‌رسیدیم و تازه ایشان تأکید داشت که پشت دفاع را هم جمع کنم. این خیلی سخت است و آدم قطعا قصوری دارد و یک زمانی کم می‌آورد.

کاویانپور درباره این خاطره تاکید کرد: فصلی بود که آقا کریم باقری برگشته بود . این چیزی است پژمان آن را از قلم می‌اندازد. آقا کریم گفته بود می‌خواهم خداحافظی کنم و وضعیت گونه‌ای بود که به او اگر پاس می‌دادیم و یک متر از او جلوتر بود، به آن نمی‌رسید. عین واقعیت را می‌گویم و آقا کریم روحیات خاصی داشت و زیاد هم علاقه‌مند به تمرینات نداشت و همه آماده خداحافظی ایشان بودیم و البته به خاطر اسم بزرگش در ترکیب حضور داشت!

وی افزود: ما در جمع خودمان گفتیم که یک‌جور به گوش علی آقا برسانیم و شاید ایشان کسوتش را در نظر گرفته. درست زمانی که نمی‌دانستیم بگوییم و نگوییم. وقتی آقا پروین لب خط می‌آمد ابتدا ناصر ابراهیمی، آقا محمود خوردبین و آقا ناصر محمدخانی نشسته بودند و اکثرا صحبت ایشان با آقای خوردبین بود. آقا پروین ایشان را محمود خان صدا می‌کرد.

کاویانپور تصریح کرد: ما به سونا می‌رفتیم که ایشان ما را اول نبیند. آقای استیلی آنجا نشسته بود و می‌دانید که او چقدر می‌دوید. علی آقا از او پرسید که آقا حمید می‌دانید که مشکل کار چیست؟ آقا حمید هم گفت علی آقا شما بگویید. علی آقا گفت بگذارید یک ایراد از کریم باقری بگیرم. این حرف را که زد، این پژمان بی‌وجدان کنار من بود. او به من زد و به من گفت که به «حقت رسیدیا»… ما فکر می‌کردیم قرار است بالاخره این حرف مطرح شود که ا کریم باقری نمی‌دود اما زهی خیال باطل! 
علی آقا بلند شد و سمت تخته رفت. با دست به نام کوبید و گفت آقا کریم چرا به این حامد فلان فلان شده نمی‌گویی بدود؟ (خنده)

این روایت حامد از این موقعیت بامزه در دوران حضورش در پرسپولیس است که به نوعی روایت پژمان را هم تایید می‌کند.

منبع